søndag 22. november 2009

Jobbehelg, Buzz og overraskelser...

Fredagkveld hadde vi en kjempehyggelig og gøyal kveld her i heimen. Vi spiste fondue og spilte Buzz. Jeg hadde aldri hørt om det, men det var kjempeartig! Vi hadde en kontroll hver og svarte på masse spørsmål! Skikkelig quizrunde og et spill man kan risikere å lære noe av i tillegg! Jeg har aldri vært god på sånne ting og blir alltid slått av herren i huset... så da jeg leda en runde og fikk masse mer poeng måtte det dokumenteres! *ta bilde* Vi lærte at det å spille samtidig som man skulle spise var kanskje litt vrient... Har hørt om fler som har spilt dette og det er visst skikkelig populært på fester og sånn... (kanskje derfor jeg ikke henger med.. fester henger jo jeg ikke akkurat mest rundt på... hehe) Dette var i allefall et tv/data spill jeg syntes var gøy :)
Lørdag kom jeg hjem og måtte storme ned i kjellern, siden jeg trodde det var krise med vaskemaskinen. "det bare renner vann!!" var beskjeden jeg fikk da jeg kom inn døra... og hva sto der?!?! Jo, splitter ny tørketrommel!!!! Gurimalla! Den er lekker altså ,og i skrivende stund jobber den med håndklær og kluter... tusen takk for forskuddsjulegave!! Takk mamma og pappa for hjelp og bidrag!! Og takk til min kjære .... :)

.. deilig er det også at lillemann er oppegående og MYE bedre enn forrige helg.. har holdt seg hjemme hele uka, så det blir deilig å komme i barnehagen igjen i mårra. Han savner lekekompisene sine veldig.. ville gjerne dit i dag alt.. Her på bildet, tøysa vi litt da vi skrev julekort. Han ville at vi tok bilde sammen. Vi hadde det så gøy :) Nå er det bare litt forkjølelse og lett hoste igjen på den kroppen. Han er sint, bøllete og sutrete innimellom, så da tror jeg vi sier han snart er helt frisk.... ;-) Ellers sitter jeg og lurer så innmari på om jeg skal vaksinere gutta.... syns det er vanskelig. Tenk om de blir syke... da er det greit, men hva med bivirkningene på sånne små barn?! Jeg blir litt tussete av å lure.... Huff... Ja, ja.... Ha en fin uke da vaffal!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..