onsdag 18. november 2009

Epic six is in the house! ..




I dag kom det sms om at Epic six ENDELIG er kommet. Tror jeg brukte to minutter fra den sms`n kom til jeg var på vei ut døra til Bikuben.... Tjuuhuuuuuiii..... (har jo lissom betalt den for hundre år siden og bare venta..... og venta.... og venta.. ) Tok med lillemann som satt i bilen mens jeg var inne, og så henta vi lillebror samtidig. Er så deilig at han er i mye bedre form. Ikke helt frisk, men er oppe på beina i allefall. Hoster noe veldig og er hes og forkjøla, men skravler, leker og danser allikevel innimellom. Har selv litt hes stemme... håper det kommer seg, for jeg skal jobbe til helga. Kan ikke ligge hjemme å være syk da, nei... I dag spiste vi pannekaker til middag. Storebror fikk i seg en hel, mens lillebror bare en mikrobit... det er ikke en slager hos ham. Det og laks. Det går rett ut igjen. I går fikk jeg øye på to jeksler på`n, og tror det er fler på vei ... men, GLISE på bilde, DET er han god på!! Storebror er derimot kommet i sånn "grimasemodus" når det gjelder å bli tatt bilde av innimellom. Søte er de nå uansett. Med blåbærmunn og glimt i øya ... :-D

1 kommentar:

  1. *snufs* dem stengte døra rett forann meg i dag. Og vi 'les mettings och jag' har venta enda lenger enn deg...Det er henne som eiern, men jeg skulle jo lånen den. Nå må jeg heller få din...siden du hadde tenkt å gi meg den i bursdagsgave alikevell. AMEN

    SvarSlett

mine layouter..