fredag 13. november 2009

.. en ulykke kommer sjelden alene...


sies det... nå er det jo ikke akkurat ulykker vi snakker om her, men nok til at man kan bli litt frusterert... vært på legevakta med storebror i dag, og han har halsinfeksjon.. stakkar liten. Ble plutselig så dårlig! Fikk sjekk av halsen og stikk i fingern.. og resept på masse medisiner og "æsj" som han kaller det.... Så nå ligger han på sofaen i stua og sover. Har vært over med en kleshaug hos naboen, for vaskemaskina vår har svimt av... (utrolig grei den naboen min assa...!!) Servicemann kommer på tirsdag. Herlig med utgifter...*argh* bilen skal få ny termostat i mårra, for den har også tatt kvelden.. snart i allefall.*dobbeltarrrrgh* Den blir ikke varm, og det er kanskje kjekt å få fiksa før sprengkulda kommer. Så mangler vi en liten slukrens, for sluket på badet ble plutselig tett! (derfor jeg måtte over til naboen..våte håndklær er ikke digg å ha liggende...) Så i mårra må minsten og mamma på biltema og innom mormor og vaske klær. Så skal den snille mannen på jobben min hjelpe meg med bilen :) Herren i huset her må til Kristiansand på søndag,så det er vel fare for at jeg må bli hjemme noen dager ja.... Hjelpes.. og ute snør det :) Jaudå, men de snakka om fler varmegrader på søndag igjen, så det er vel bare sånn lurevinter igjen. Fikk roser av min kjære i dag :) hvite roser. Nå skal jeg tenne lys i stua, så det blir litt koselig her. Får vel bære inn mini i senga si senere også.. Ha en fin fredag den 13(..... AHHAAA!!!) :) og påfølgende helg.... :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..