mandag 16. november 2009

et glimt fra sykestua...




Her er det rolig dag med fyr i peisen og syk gutt på sofaen. Minsten herjer i barnehagen, for han finnes ikke dugg syk! Dårlig med matlyst på pjusken. Spist en eplebit og fått i seg litt drikke. I natt ropte han 2-3 ganger på drikke. Bra det da. Lenge siden jeg har sett ham så syk og slapp.. Var litt søt i går på kvelden, for da satt han seg opp etter nok et legevaktbesøk. (Han kastet opp hele dagen i går, og det gikk vel 20 minutter mellom gangene... spiste ingen ting, så jeg ble litt bekymra.. Greit med en sjekk og noen tips og beroligende ord fra legen, som kunne fortelle at han hadde fått et lite magevirus i tillegg!) Heldigvis kaster han ikke opp lengre, men han hoster og brekker seg litt da. Jo, så satt han og så på tv og det kom en MC Donalds reklame. "mamma, det er godt!" sa han.. jeg lovte ham det når han blir frisk igjen! Og kakao! Huff... håper dette går over snart!! Er så fælt å se barna sine sånn syke..

Jeg bestilte årets julekort her tidlig denne uka, og et par dager etterpå lå de i posten. Fikk mail dagen etter om at de allerede var sendt. Snakk om lynkjapt! Så er vaffal de i boks :)

Jeg få løpe ut å hente litt mer ved og smårydde litt mellom trøst og pleie her... God mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..