tirsdag 24. november 2009

drømme drømme...


Støtt skal det være noe med den gamle kjærra vår.. Godt jeg hadde fri i dag, ellers hadde jeg nok blitt stående et sted langt hjemmefra! Fått hjelp av snille menn på verksted til å se og sjekke etter ulyder.. og jaggu er det ikke noe galt med en viss oljefølerbryter av noe slag, så den har spruta ut all olja som jeg fikk på ny forrige helg... (*arg*) Ny "dings" er bestilt og skal hentes i mårra. Olje måtte fylles på, så jeg kom meg hjem uten hyl og skrik fra varsellampa. Vi ønsker oss ny bil, men det er jo lissom ikke noe man bare går og kjøper som ost og melk akkurat.. Jeg har slengt inn en Extra i dag, så vi får se ... (hahahah....) Herregud så deilig det hadde vært. bare gått inn i en nybilbutikk og sagt "tja.. jeg vil ha DEN bilen der, jeg, takk!.. og jeg betaler her og nå!" Godt jeg har fri i mårra også. Har lissom ikke hatt tid til mye rydding i heimen i dag. På mårran var vi i foreldresamtale i barnehagen. Er så hyggelig å høre at lillegutten vår er en populær lekekompis da :-)og at det generelt går veldig bra ... Nå snegler det seg mot middag og henting av småpøbler. Det virker som de er i form, og håper ikke de blir noe syke av vaksina vi tok i går. Det ble til at vi dro bort og tok den etter mye grubling og styr. Minsten hyla så hele helsestasjon hørte det, og ble så FURT at han ikke ville ha "trøstepremie" engang.... skikkelig ikke vits å se på den "teite dama" nei!! ;-p Men, storebror var veldig flink og gråt ikke :) Nei.. jeg får rydde kjøkkenet og litt sånn før småtrolla kommer og herjer... ha en fin tirsdag! *krysse fingre og tær for hell i spill i kveld*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..