mandag 16. august 2010

system!

Syns jo det er greit å ha oppbevaringsplass og system, men er ikke alltid veldig systematisk av meg.... -men, jeg prøøøøver... Nå har jeg fått meg disse Ikeaboksene mine til å sortere klesvask i! Innmari kjekt! Nå er resten av familien på opplæring hvordan sortere .....
Det blir også innmari mye tegninger fra gutta over en tid. Nå ligger alle tegninger og sånt som de lager i barnehagen i hver sin boks. Blir lissom litt mye å henge opp alt hele tida...

Samtale søndag morgen med småprinsene: A: det er tjaktor ... K: ja, kakasj ... A:nei, tjaktor! K: mmm.... kakasj! A:NEI, Disdoffer! Tjaktor, sier jeg! K: KAKASJ! A: (hvorpå storebror blir enda mer hissig og roper litt morskt): du er liten, jeg er stor! Tjaktor sier jeg! ååååhhh.....

Så gøy å ligge i senga mi og høre på dem styre og prate ... hihi... God mandag kveld!

2 kommentarer:

  1. Jeg prøver meg igjen med en liten kommentar på systemet ditt, prøvde 2 ganger i går, men det kom ikke inn ser jeg.
    Så kjekt det der så ut...jeg er nemlig på desperat jakt etter lure løsninger flere steder i huset, for jeg er sååååååååååå lei rot. Vaskerommet trenger førstehjelp først og sortering av vask er jo halve jobben nesten, så tror nok jeg skal på Ikea å ta de kurvene der nærmere i øyesyn.
    Måtte forøvrig le av traktor konversasjjonen mellom gutta dine, fnis ;)

    God helg fra Nina :)

    SvarSlett
  2. Jøøøøøøøøøss, der gikk det gitt ;)

    SvarSlett

mine layouter..