tirsdag 3. august 2010

kafebesøk, vedstabling... og kløyveødeleggern!

I dag var jeg og gutta på kafè med to venninner av meg. Koselig. Gutta kosa seg i lekeavdelinga, med sin egen versjon av kaker og kaffe ... (jada, de fikk vanlig mat også!)
Nå er jeg svett og ganske fornøyd med eget arbeid! Kløyvd masse trær (snart en hel skog tror jeg....) og stablet alt inn igjen. Er litt deilig å se at stabbelen er dobbelt så stor nå. Og jaggu rett før man lissom skal gi seg, sier kløyveren BÆNG.... og så tok jeg vel drepen på den au ... den minste kubben av de alle, og POFF... der tok den kvelden. Fint at vi har lånt den av naboen lissom... øøh... superkjedelig. Jeg er faktisk litt lei meg nå! Den var jo ikke vår. Ut å kjøpe ny til mine snille naboer.... Litt kjedelig når sånt skjer, men ikke noe å gjøre med det. Ha en fin kveld! Jeg tar en dusj og hiver kroppen i seng!

2 kommentarer:

  1. Se her ja, ble mye roligere. funker denne til du finner drømmebakgrunnen ;) Hvordan ser den ut forresten?

    Bedriften vi starter er et grafisk designbyrå ;)

    SvarSlett
  2. Kaken til guttene så forresten veldig gode ut, tror jeg har lyst på noen sånne selv når søtsuget blir for stort kan jeg bare se på de ;)

    SvarSlett

mine layouter..