mandag 25. juli 2011

Tenn et lys....


Ikke enkelt å forklare ungene det som har skjedd ... men, prøver å forklare greit om eldstemann spør. Jeg kjenner jeg tåler lite før tårene kommer. I dag satt vi helt stille i sofaen og så på tv da det var 1 minutts stillhet. Jeg hadde minsten på fanget, og holdt hånda til storebror. De var musestille. Sa ingenting. Tårene bare ramla over meg, og storebror så på meg og sa ingenting. Stolt av gutta mine som klarte det! Akkurat som de skjønte... Flinke var de! Like flinke hos frisøren etterpå. Jeg fikk en fargings og en klipp, og måtte ha med begge bøllefrøene.... ikke ideellt, men heldigvis klarte de oppføre seg :) Vi tente lys før vi gikk inn til frisøren. Så da fikk vi markert litt i dag vi også... Ha en fin natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..