lørdag 2. juli 2011

Alene-,jobbe-, og shoppehelg.....

.. om man kan kalle helga det. Jeg er alene i helga. Meg og pus. Mannen dro avgårde til Langesund (etter å ha vært borte i Tyskland fra mandag til torsdag..) jeg har jobbehelg, så miniputtene ble med mormor og morfar på hytta! Som i fjor ble de med første helga de starter ferien! Litt rart å være alene, men godt også...
I dag dro jeg innom et senter på vei hjem og tok meg god tid til å se og handle litt. Trengte nye tøysko, og fikk en kjole, topp, truser og annet stæsj... Deilig å slippe stresse hjem til mas, mat,styr og opplegg. Kjører mitt eget løp i dag, jeg!
Denne uka har vi kosa oss noen dager hos noen venner på ettermiddagen. Jeg er jo så "heldig" at jeg må forbi Alna der de graver og lager køøø.... men, jeg er også heldig som har så snille venner at de kan hjelpe en mor som ikke alltid rekker hjem til barnehagen stenger, når gubben er vekk! Vi har kosa oss masse med bading, spyling i vannsprederen (vi snakker ungene....), grilling og lek! Et par dager med veldig bra vær. Nå har "de der oppe" glemt å skru igjen krana tror jeg. På tide med litt godvær snart! Men, det haster ikke før om et par uker da. DA har jeg bestilt fint :D

ha en gooood helg og fin uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..