torsdag 4. august 2011

Sommer!!

Vi har ferie, og er kommet tilbake fra ei uke på Bømlo. Fantastisk flott har vi hatt det... Vi kjørte bil en vei og fløy hjem. Jeg samlet opp litt skjell som jeg tok med hjem. Nå står de og minner oss om vestlandsuka vår :)
Det ble sene kvelder og herlig skravlings med supergod venninne... deilig å slappe av etter lange fine dager, med solnedgang og godt med mat og drikke...
Jeg ble jo oppvartet som en dronning..... og koste meg med utsikt og sol :) (jobber iherdig om dagen for å få bittelitt mer farge på bena...... tror ikke det er mulig, jeg. Den fester seg jo ikke der!)
Det ble servert god mat og gøyal mat.. og ungene (vi snakker den minste kresne) smakte på mat han ikke har villet smake hjemme...
Utsikten over fjellet til vest var fantastisk! FOR et land vi bor i.... vakkert... Vi har fiska krabber, bada, lekt, sett masse dyr og kost oss masse masse! Flyturen hjem var en smule svett, men det gikk nå bra. Eldstemann fikk helt hetta da vi skulle gå opp trappa til flyet, men det ordna seg heldigvis. Takk til hyggelig flyvertinne og kapteiner som hjalp meg å roe min litt nervøse sønn :) Ellers er vi hjemme om dagen og nyter sola! I dag har vi klipt plen (les; mamma) og bada i bassenget (les;ungene) spist lunsj ute, spist is og bare kost oss. I morgen blir prinsene med mormor og morfar på hytta, så vi kan male litt på huset. Håper værgudene gidder og være litt greie i helga, så det ikke bøtter ned hele tida... ENDELIG skal ny farge opp! Ellers er det jo endel gravearbeid som må gjøres ute, så vi har nok å gjøre :o)

Tilslutt et lite gullkorn fra minsten, da vi var på Rema på Bremnes for noen dager siden; Høyt og tydelig, så ALLE i butikken hørte, smalt det fra lille håpefulle ... "du haj stoooje puppej, mamma!!" .....

Ha en fin uke alle sammen! Enten om du har små eller store pupper :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..