torsdag 7. juli 2011

Helg, kos og husarbeid!

... han gav meg to faktisk!! To beste gutter i verden... ! Fant dette skiltet her på Dorothe på lørdag. Det smatt bare med meg hjem gitt...
Jeg har tatt helga nå. Deilig med langhelg!! I dag måtte jeg vekke minsten....(!!) Vi spiste en god frokost sammen. Kjempekoselig! Man har jo aldri tid til det på ukedagene. Det er det jeg liker med å jobbe helg - at man får fri på hverdager og kunne gjøre litt sånne ting :)
Jeg har fått rydda vekk fjorten tonn med klær, som var vasket .. vasket enda mer.... støvsugd og gjort sånne fine ting som er hyggelig å gjøre på fridagen min .... (*sukke*) Sola skinner og klærne får tørka ute ... Nå er prosjekt en liten pause med et blad eller to, før jeg må spyle litt badebasseng (som har ligget i garasjen og blitt litt stygge...), husvegg og terasse... Sa du arbeidsledig?!? Han jeg bor sammen med nevnte vel det en gang her at jeg var heldig som hadde fri da jeg kom hjem fra jobb ...... -fri, sa du?? Ha en fin helg, med eller uten husarbeidsoppgaver!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..