onsdag 26. januar 2011

om strøm, kjendisliv og døfesing

I går begynte problemene med strømmen i bygda. Så innmari avhengig av strøm man faktisk er! ikke fikk vi lov å handle på butikken, og henta ungene i tussmørket i barnehagen. Måtte lissom tvinge ungene til å snakke for å høre at vi tok med riktig unger hjem... Da vi kom hjem ble det epler og kålrabbi å knaske på, levende lys og kos i sofaen før strømmen kom tilbake, og vi fikk lagd middag.. I dag er det strømtomt (eller tomt for batteri, som minsten sier...) både her og der ennå.... Jeg har vært på jobb i dag, og det var godt faktisk! Godt å komme seg ut å se folk igjen! Gipsen må være på i 3 uker til, forresten .....
... alltid koselig å bla opp avisa og se kjentfolk! Ikke bare far i huset som er mye i avisa, men arvingene også!
I dag fikk jeg fin hjelp av gutta mine, mens jeg lagde middag. De delte på å støvsuge her! Minsten er ivrig, og kaller det døfese ... Nå fyres det hardt i ovnen. Ute er det hææ`rnfløttemeg blitt 20 blå igjen. Skal gi deg "snart vår" jeg.....*fnyse* Ha en superduper kveld!! :)

1 kommentar:

  1. Kjedelig med krykker, men det finnes løsninger for kake og krykker. Den kaken fra bloggen min er jo som en vanlig skuffekake, så du må jo ikke ha noe klasur på toppen, bare del den oppå ha i boks. Eller du kan lage den i brødfor (er) Og halvvere hvis du bruker den oppkskriften jeg linker til. Du kan eventuelt ha med glassur på siden. Men kaken jeg bakte skal egentlig ikke ha glassur, var bare jeg som ville ha det på ;)
    Poenget var hvertfall at denne kaken kan du sette i boks i en sekk ;)

    SvarSlett

mine layouter..