torsdag 13. januar 2011

dagene går ....

Noen koser seg i Anaheim med 21 plussgrader, mens andre fyrer og sliter med 20 kuldegrader... forskjell på folk! ;) Vi slenger ut et familebilde her, som Aleksander har tegna. Hele familien! Den lange rekka på toppen av lillebror er håret hans visstnok..... (ikke at han har så mye som en krølle, men .. jaja.....)
I dag da jeg henta gutta, hadde oldemoren til en jente på avdelinga til Aleksander strikka et par ullsokker til alle barna der!!! 23 barn! Utrooolig flott! Fantastisk fin gave! Her sitter jeg med et rødt og vondt øye. Har fått en ripe på hornhinna. Ikke akkurat godt... men, jeg har tatt helga i allefall!! Deilig!! I morgen skal vi sove litt lengre har jeg bestemt.....God helg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..