torsdag 10. desember 2009

WOW, for en dag!!


I dag har det vært mye styr i Oslos gater.. heldigvis jobber jeg ikke midt i byen, men har allikevel fått med meg styr i forbindelse med Obama-besøket. Ikke hver dag man må forbi 2 politisykler på vei inn på kontoret....og føler man blir overvåket av 4 helikopter på vei til lunsj... Klokka 7 kom det den lange kortesjen med 50 utrykningsbiler kjørende forbi kontoret. Litt av et syn med alle de lysene... var jo mørkt ute ennå. Så fant vi fort ut at Obama ikke landa rett bortenfor oss med helikopter allikevel.. JEG derimot landa perfekt litt senere... Klarte det jeg har hatt litt angst for hver gang jeg har gått der.... joda, å tryne ned trappa på jobben. Ikke tryne, men, ramle skikkelig på ryggen... !! Utrolig vondt!!! Har vondt i begge henda, armen, ryggen både oppe og nede.. og storetåa, av alle ting.. Rompa og beina også om jeg kjenner etter.. Halter nå rundt. Trappa er av stein og den svinger ganske brått. Vimsene lett på tå (etter en smugtitt på NRK oppe for å se på det storfine besøket...) med ulltøfla mine, tro jeg litt for langt ut på det ene trinnet... -så nå kjennes kroppen ganske mørbanka!! Ellers lar jo snøen vente på seg da. Lite som minner om vinter... Jeg ønsker meg snø til jul. Faktisk! Det blir jo så mye mer JUL da lissom... Nuhvel.. Ha en god smertefri natt!! :-p

1 kommentar:

  1. Huff, godt det ikke gikk verre. Må slutte å gå med tøfler på jobb søta... God helg!

    SvarSlett

mine layouter..