onsdag 2. desember 2009

Ship Ohoi!




Nå ligger prinsene og sover søtt og lader opp til en spennende dag i morgen. Jeg drar innover tidlig tidlig... og så kommer pappa`n ned med smågutta på jobben min i mårra, etter de har vært noen timer i barnehagen. Da tar jeg med gutta på tur til Kiel med Color Magic! Storebror gleder seg masse! Første han spurte om da han våkna i dag ... "shjøre båt nå mamma??!" Blir veldig spennende å være alene med begge to, men vi satser på det går bra :) kollegaen min skal også dra og har med jenta si på 11 mnd. Jeg gleder meg masse! Skal kose oss!! La meg altfor sent i går og tidlig opp i dag .. og skal grytidlig opp i mårra også, så jeg tar snart kvelden... (håper jeg hvis jeg ikke surrer den bort...) Ship Ohoi da, som vi sier på fagspråket!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..