tirsdag 29. desember 2009

Winter Wonderland!!!











Fantastisk vintervær om dagen. Fantastiske kuldegrader også!! Nå i skrivende stund er vi nede i -22 ... brrr... *legge mer i ovnen* .. Dumme meg parkerte ikke bilen i garasjen i sta, og nå bare lurer jeg på om jeg skal gi blanke, eller manne meg opp til å løpe ut... og risikere å fryse fast ute... Er inne om dagen... søtten blå er lissom ikke koselig å være ute i for de små... og jeg har jobba i dag også. Pluss at vi hoster så innmari hele gjengen. Me myself er skikkelig hes! Sår hals som kløøøør... utrolig slitsomt... Gutta har hatt nok en dag hjemme med pappa, og virkelig klart å holde liv i heimen..... utrolig at sånne søte, uskyldige små skal klare å rote sånn inni hampen. Store uskyldige barn også, forresten.... Så jeg drar fra jobb og kommer jo hjem til jobb for å si det sånn :) I dag var det bestilt pizza her hjemme. Mors hjemmelagde gikk ned på høykant - også i dag... Nå tror jeg kroppen må til pers ut å sette inn bilen... wish me luck! *grøsse*

1 kommentar:

  1. Hei hei :)
    Det tar litt tid, men nå klarte jeg å legge igjen et livstegn fra meg. For noen skjønne gutter dere har da:) Jeg har lagt til deg i blogglisten min også, håper det er greit.

    Fortsatt god jul, hilsen Nina :)

    SvarSlett

mine layouter..