tirsdag 22. desember 2009

bitte lille.. snart lille....


var så heldig å vinne sjokolade på julelotteriet på jobb på fredag :)





Plutselig var 4 søndag i advent over også... helga har gått unna og jeg har jobba. Julebord på fredag og jobb lørdag og søndag. Lite jeg fikk gjort hjemme, men greit nok, for nå har jeg fri resten av uka. Krangler litt med ryggen, og det gjør meg irritert....!! Skulle ha gjort mye mer på kort tid! Bare håper den holder jeg nå... Gutta har juleferie de også, og i dag ble de med på en juleshopping. Det tror jeg var slitsomt, for de sovna fort i bilen på vei hjem, etter en lunsj på jordbærpikene.. Ferdig med alle gavene er vi da vaffal! (eller.. det vil si, jeg glemte en tilleggsgave til en.... men, den får mannen ta i mårra....) I mårra skal han i tradisjon tro, ordne juletre! Senere skal vi alle hvert år få til å jakte på tre sammen, men nå tror jeg ryggen min og snørra til gutta blir hjemme... Nå står pepperkakehuset vårt oppe også. Endelig fikk Aleksander og jeg pynta det, og jeg limte sammen i sta. Han var veldig til å "kjefte" på pappa om at han ikke fikk smake på det før "etterpå"!! Nå gjenstår rydding og siste finishen og shopping i mårra... så setter vi oss ned å gomler godis og ser på tegnefilmer og koser oss hele jula! :-) GOD JUL TIL ALLE !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..