torsdag 1. oktober 2009

truser og kaptein sabeltann..


I dag har jeg vært og handla litt truser til storebror.. han er blitt sååå flink og går på do hver gang han må! Deilig å slippe bleie... -og det gikk overraskende greit fra vi slutta her for et par helger siden.. Jeg var veldig eplekjekk her forleden, da han snakket mye om en viss "kakakeibåt" (kaptein sabeltann båt) ... og jeg sa "ja, jeg skal kjøpe kaptein sabeltannbåt til deg om du bæsjer i do!"... Etter endel jobbing noen dager, løp han inn på do før middag i dag ... og PLOPP hørtes... ! Da gjentok han kakakei som han ville ha......... så mor fikk bare skrape sammen det hun hadde på kontoen og dra på lekebutikken... !! For den var ikke billig!!! At jeg bare ikke lovte en DVD med Sabeltann på.... eller en annen liten leke... Han Formo tjener rått! Nuhvel. Storebror er ikke bleiebruker lengre, og jeg måtte jo bare holde det jeg lovte ;) Bare at neste gang, så sjekker jeg ut pris på sånt før jeg lover meg bort.... :-)


Hilsen en stolt mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..