onsdag 21. oktober 2009

shopping og sladder :)

I dag har vært en sånn slapp dag med tanke på husarbeid... men, guri så deilig! Det går jo ingen vei, så... først et legebesøk på mårran (og kan puste ut og tenke at det er lenge til neste gang med den type ting...) så dro jeg ut med den lille snertne bilen og shoppa! Jeg skulle bare ha bleier da... og en dyne til storebror... Kom jaggu over en nyåpna Name It butikk med supre tilbud!! Damene sto i 50 meter kø.... jeg fant masse fint og billig, og kastet meg i samme kø... Bukser, pysjer, fleecejakke, fleecebukse og votter... alt til kun 400 .. syns jeg var et røverkjøp altså! Særlig tøffe olabukser til 75 kr! Det liker jeg... Så måtte jo dyna ha sengetrekk som passer til lillegutt sitt rom. Da ble det monsterdynetrekk! Det henger til tørk nå, for han vil gjerne ha det på dyna så fort som mulig.... -så jeg kom jo hjem med litt mer enn bleier og ei dyne da...! (som ikke er helt på vidda uvanlig egentlig..)
Etter shoppinga, dro jeg med mocca`n min til ei venninne og skravla litt. Så koselig :) Jeg har vært så skravlesjuk i dag... og det er så hyggelig å bare slenge seg ned å skravle sladder og bare kose seg litt innimellom... (og prate litt mer jentegreier, som ikke er like kult og like lett med gubben lissom....)
Nå putrer det bra i ovnen her...labber rundt i ullsokka mine og gjesper... skal finne køya nå... skal åpne kontoret kl 0700 sharp i mårra, så det er best jeg får litt skjønnhets-søvn vel... Sove nå dinki doink, sove nå plinki ploink... sove nå..... zzzzzz.....(barnetvinspirert sa du!?? Neida.... ) :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..