tirsdag 27. oktober 2009

helgevakt, togpendling og langfri :)

.....viktig å sjekke at ting går som det skal.......


Endelig tok jeg helga! Har fri til mandag igjen.. herlig...Har jobbet i helga, så helga har jo blitt litt amputert kan man si. Gutta kosa seg hjemme alene (altså, med pappan sin også da!!) Nå har jeg satt på mange maskiner i dag alt med klær... det fylles opp så fort at det er skremmende.... Nå virrer jeg rundt og rydder, vasker, fikser, diller og ordner sånne andre småting som måtte gjøres :) Deilig å få det unna! I går var første dagen som togkjører. Siden de stenger nesten alle løpene i Festningstunnellen et halvt års tid framover, orka jeg ikke ta sjansen på å bli stående i kø i går. Gikk jo veldig greit med tog da. Fikk jo trimma til og fra også, siden jeg ikke akkurat jobber vegg i vegg med togstasjonen... -miljøvennlig OG sunt for kroppen! Også sliter vi jo mindre på bilen av å kjøre mindre... apropoos bil. Venter på Golfen ennå .. tror den blir klar i dag. Jeg ringte og spurte.. blir rart å levere fra seg en sånn lettkjørt mini, men blir deilig med stor bil igjen da :) Minsten er blitt 16 mnd (på søndag faktisk) og blitt så flink til å bable og uttrykke seg. Det går i "den!", "ooj.." og "eeeejjj" (hei..)for det meste. Gutta leker så fint sammen, og "bebbe" (som storebror fremdeles kaller broder`n) skal herme alt hva storebror gjør. Så morro å se på dem! Størsten er jo blitt så flink på do om dagen, så nå er han så stolt atte ... lenge siden sist uhell! Nei, nå skal jeg hive i meg litt lunsj, før neste ryddeprosjekt.. ha en finfin tirsdag! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..