søndag 18. oktober 2009

en deilig høsthelg!


her er det noen dyr.... men, jeg har ikke akkurat god nok linse til å knipse dem på den avstanden....

før naturen våkner... soloppgang, stille og kaldt!


alle "mamma-møene"...








I dag også har det vært fint vær. Herlig deilig når sola kommer fram.. litt småkjølig på mårran, men det kommer seg litt sånn utpå.. selv om jeg lissom tviholder litt på den lune tempen som var... klarer ikke helt omstille meg til sånn kaldt hele dagen, men, det må jeg jo bare :) Eneste jeg ikke helt liker med sola er når den kommer inn på ettermiddagen, og lyser opp alt som finnes av støv og hybeldotter...!! Så i ettermiddag måtte jeg vaske gulvene og støvsuge, for det irriterte meg en smule... ;-) Tok med smågutta på tur ut i dag tidlig og gikk bort til ei venninne og hennes to barn. Våre minste er det 4 dager forskjell på, og de største 1 år.. Vi hadde det sååå koselig. Hyggelig med sånn avbrekk på en vanlig søndag. Man treffes jo så sjelden nå for tida, nå som vi har begynt å jobbe fullt igjen! Det er faktisk veldig deilig å gå tur sånn tidlig, før alle andre våkner.. man ser faktisk så mye dyr! Stille er det også.. ting har lissom ikke våknet ennå. Vi så ender og gjess, hester, kuer, ekorn og rådyr... (og "mange mamma mø..", som storebror sa...) Ellers var vi ute i går også. Koste oss ute i hagen og ryddet litt rundt omkring.. nå har vi ryddet ferdig til snøen kommer! I mårra skal jeg levere bilen på verksted også. Vi fikk en smell forrige søndag. En som kjørte i oss bakfra.. :( Det gikk heldigvis bra, men innmari guffent det der... Ha en finfin solrik høstuke! :-D (og finnes ikke missunnelig i det hele tatt på mamma og pappa som er i syden akkurat nå... neidaaaa..) Tastes.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..