lørdag 2. mai 2009

.. Ibsens ripsbusker og andre buskevekster...












Vi kutter og sager, løfter, bærer og sjauer kvist, busk, hekk og trær.. jaggu er det blitt mer innsyn! Deilig å få bort masse gammelt... skal grave, så litt ny plen, ha singel i oppkjørselen og thujahekk. Blir nok bra etterhvert. Er bare så veldig jobb med å få bort alt nå så vi kan starte fra bunn av. De som bodde her før oss, gjorde ingenting her. Alt grodde igjen. Siden vi fikk litt mer oppmålt tomt (og vi har fått opp målepinne så alle vet hvor grensa går) så skal hekk opp og alt det andre vekk!! Jeg kjøpte meg en skikkelig hekkesaks i fjor, og den er fin! Tar tjukke grener, så nå klipper jeg av det jeg kommer over...... 5 store hengerlass er kjørt på gjennvinninga i dag! Greit å låne henger på jobben...-og alle ser sikkert hvor jeg jobber hen ......... ;-)
Ellers klarte lillebror å sette seg opp i dag! Han øver på krabbestilling om dagen. Skikkelig søt. Og så vinket han for første gang i dag! Jeg så aldri han satt seg opp, for pappa`n sto opp først i dag, så jeg kunne sove litt lengre.. skikkelig typisk at det måtte være denne dagen han gjorde noe sånn nytt da ;-) Jeg pleier jo aldri sove lengre enn 7 ! hehehe.... Han er skikkelig mye mer aktiv enn storebror var. Gøy å se! Han elsker bare å krype etter storebror altså. Beste bror som finnes!! Og jeg har da verdens deiligste søte små prinser...som sover søtt nå etter en deilig dag :) Kaster et blikk rundt meg og ser jeg må rydde litt etter dem her nå... rydde MASSE om det skal bli litt riktig..

God laurdag! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..