fredag 1. mai 2009

blogghilsen fra terassen..

.. min bedre halvdel (i dag verre...) dupper litt her ute og snorker av seg litt hodepine etter i natt. Selvforskyldt, så her er ingen medlidenhet å hente ;-)

storebror leker i sandkassa, oppi en kasse, finner smådyr... plukker ting og tang og koser seg.. lillebror sover i vogna. Jeg har tatt og klipt ned store deler av den ene hekken vår, pluss lagt en masse inn i en stor henger jeg har lånt fra jobben. Smågutta og jeg henta den i dag tidlig. Skikkelig stikkete og tørt all kvisten, så nå klør jeg overalt, og ser litt oppklort ut..

sola skinner og det er fantastisk deilig !! ha en flott langhelg og god 1 mai!!!

hilsen fra oss på terassen :)

3 kommentarer:

  1. Så herlig liv! Jeg er helt "ute" av bloggverdenen for tiden...får kaste meg utpå. Den søte lykta jeg fikk fortjener et innlegg :)

    SvarSlett
  2. Testing-testing-vånn-tu-tri....funker dette nå da??

    SvarSlett
  3. Elisabeth igjen1. mai 2009 kl. 21:48

    Fin blogg forresten og nydelige gutter :)

    SvarSlett

mine layouter..