mandag 25. mai 2009

Hagetreff på 11 mnd dagen..




For en deilig dag!! I dag har vi vært en gjeng som har innviet den nye terassen til ei venninne... superkoselig. Vi var 3 små gutter og 3 små jenter.. født 08 alle sammen. Deilig å sitte med tottelotter i gresset, spise frukt, drikke smoothie (som alle ungene fikk smake selvfølgelig...) med digre smoothiebarter, skravle og bare kose seg i sola :) Kristoffer er forresten 11 mnd i dag.. En mnd igjen til bursdagfest! Han er overalt nå.. reiser seg opp på knærne og er litt tøff til tider.. Litt VEL tøff egentlig, for i sta vippa han nesten over sengekanten. Nå må senga ned! Han har aldri prøvd å reise seg der, så jeg har ikke stressa noe med å senke den. I mårra må vi :) Vaskemaskin er gått til dundas da. ÆÆSJ.. i mårra skal jeg til mamma og vaske to tonn klær.. naboen har tatt en kortvask for meg nå i dag :) Blir nok en tur innom Bikuben på vei hjem, for jeg er tom for lim og gluedots!! Krise :-o Men, nå må jeg ut å sveive opp vinduer på bildøra og ta inn noe tøy... Have it!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..