mandag 18. mai 2009

årets 17 mai


Vi hadde en superflott 17 mai.. Været var fantastisk! Sol fra knall blå himmel! Her er gutta mine i en fotoshoot på trappa.. ikke lett med en vinglete lillebror, og ellers to som ser hver sin vei når man skal knipse... må ta mange for at ett skal bli bra! Dette var litt søtt syns jeg, og jeg er så stolt av gutta mine - syns de var flotte! *smelt* Ellers må jeg si vi hadde bra flaks med været i går, for i dag høljer det ned. Grått og trist... Nå skal jeg lage fisk til middag. Laks, poteter og god salat.. God middag til alle :)

2 kommentarer:

  1. Det er noen skikkelige sjarmtroll du har! :)
    Gratulerer med overstått bursdag og nasjonaldag, forresten.

    Klemmer, Elisabeth :)

    SvarSlett
  2. Så flotte gutter! Kjempefint 17.mai bilde :)

    SvarSlett

mine layouter..