søndag 20. februar 2011

Vinter, solskinn og glade barn!

I allefall glade for den meste av tiden .... I dag har jeg tatt med meg smågutta på lang tur. Deilig vær, men kaldt! Vi fikk ikke gått ut før etter lunsj, siden det starta med 24 blå i dag...
Sola varmer litt, og det var helt nydelig ute! Jeg har fungert som sledehund og dratt gutta pårattkjelka. Vi var innom noen venner på veien, og fikk lekt litt, varm saft og varme kinn igjen før vi gikk tilbake :)
I går var jeg og gutta i Oslo på Toys`r`us og fikk handla en leke hver til pøblene. Det var en stas butikk å være i altså! Storebror fikk seg ny lue også :)
Lille kosebamsen .... Nå skal småprinsene snart i seng og jeg stikker til ei venninne og scrapper og skravler litt..... Tjohei på dere!! :)

1 kommentar:

  1. Det var en fantastisk søndag i dag :) Men vi hadde det vel bare halvparten så kaldt som dere, selv om det også var kaldt nok....

    SvarSlett

mine layouter..