torsdag 10. februar 2011

husmortanker fra sofaen....

I dag har jeg bare kommet meg i pysjen og ut i sofaen, med God Morgen Norge på skjermen og læppisen på fanget. Ute laver snøen ned og vårfølelsen man fikk i forrige uke kan man se laaangt etter. Bare vi kommer oss ut av mars så tenker jeg det hjelper ... men, det har vært to flotte dager etterhverandre nå. Jeg er glad i vinteren når den viser seg fra den beste side ;) I dag bare daffer jeg inne og må snart krabbe ned å sette på en maskin med klær. Gunda på kjøkkenet har jobba siden rett over sju ... ja, jeg er hjemme og sykmeldt men har man småtroll i hus, får man ikke sove lenge om mårran! Kan jo legge meg å sove, men ting må gjøres her og. Ikke noe som gjøres av seg selv :)
Jeg ønsker meg et sånn skilt ... det finnes sååå mange fine skilt altså! Tror dette passer bra her ;) -også er det jo morsdag til søndag ...... men, dette må jeg vel kjøpe til meg selv ... Jeg har en plan om å male ferdig sjenken min også. Men, skal slenge ut et bilde av den når den er klar og har fått nye knotter. Tok av knottene da førstemann (jaaaa... noen år siden da...) var liten og bare lukket opp dørene hele tida. Nå er de jo søkk borte, men det gjør ikke noe, for de var jo ikke fine allikevel. Skal finne noen nye :) hA eN sTrÅlEnDe DaG :o)

1 kommentar:

  1. Heja kom til meg en dag, så skal jeg ta deg med til Eidskog lys, dem har også mange skilt vi trenger. Daff videre på en flott måte Mokka

    SvarSlett

mine layouter..