lørdag 12. februar 2011

Elgen og vinter`n is back!

Nå er det kommet lassevis med ny snø, og gradestokken i dag viser 25 minus!! Nå står sola sakte opp og det varmer litt. Nå er det "bare" tjue ... I morgen kommer det besøk. Gutta får lekebesøk av to kompiser og jeg og mamma`n skal scrappe! Har vært litt daff i det siste på den fronten, men skal skjerpe meg selv opp litt. Snart er det jo treff også ... har lagd noe LO`r som jeg tenkte vise fram i den nedeste lille filmsaken her, men må bare finne ut åssen jeg endrer på den..
Elgen på bildet her er det nye "kosedyret" til naboen og meg...- og maskot i barnehagen her oppe! Tygger i stykker furua til naboen her og tusler rundt som om den ikke har gjort annet hele livet... er nok litt mye snø for den. Den stjeler høy og mat hos hestene oppe i gata her og, og ødelegger litt gjerder og sånn når den skal ut igjen ... snart står alle hesta i hagen her og! Gleder meg til i mårra. Håper kreativiteten er på topp! Ha en fin fin (H)ELG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..