lørdag 26. februar 2011

Oslotur, VM og Stormberg ...

I dag dro vi til Oslogryta og kjente på VM-tempen! Planen var egentlig å få meg jakke i Stormberg butikken i storgata ... Så vi tok med oss mormor og tok t-banen til byen. Noe som var veldig stas for gutta .... Lenge sida både jeg og mamma hadde vært midt i byen en lørdag!
Masse gøy å se på av is, mennesker, salgsboder og annet ...
og ENDELIG fikk jeg meg en vaaaaaarm, digg dunjakke! Så nå er jeg rustet til kalde vintere framover .... og kalde dager før våren kommer...! Nå skal vi lage litt pizza og ordne oss til lørdagskvelden her :) ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke fått vært å sett på disse iskulpturene som er i oslo. Men "alle" andre har jo det, så jeg får jo sett de på en del blogger likevel ;) Morro for barna sikkert.
    Og for en herlig farge på jakken din, ønsker meg veldig en dunjakke selv!

    SvarSlett

mine layouter..