søndag 6. februar 2011

Søndagsmodus

... sola titta fram på mårrakvisten, og vi gikk ut når det nærmet seg lunjstider. Da var det ikke like iskaldt ... men, det ble kaldt sånn etter en stund. I allefall for meg som satt stille... vi tok lunsjen ute. Ostesmørbrød i vaffeljern! Vi har toastjern, men av en eller annen grunn smaker det nesten bedre i vaffelpressa :)
En liten snøengel :-D

Da vi hadde kommet inn, kom ei venninne innom med en gave til meg :)) snille søte AK! Oppi posen var det håndkrem, bodylotion og såpe i papaya-lukt! MMhhmmmm..... Herlig! Nå ser jeg reprisen på Gullfisken, for jeg klarte selvfølgelig sovne i går........................... :) happy sunday!
PS: Vi var på Ikea i går (ja,HELE familien!) og her er en bit av det nye teppet som vi bla. kjøpte :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..