fredag 20. januar 2012

kalde dager ,,,,

På tirsdager er min lille "revegutt" på tur i skogen, og syns det er stas å få med varm kakao. Den lille thermosen vi har har ble plutselig lekk, så jeg måtte få tak i ny. Jeg var på Jernia i går, og fikk tak en bitteliten søt en! Rommer sånn akkurat en stor kopp med varm drikke :)
Så nå kom jeg over disse... på guttelus! Utrolig fine!! Men, nå har jeg jo alt kjøpt.... kanskje lillebror skal få seg en sånn. Typisk at man alltid finner noe man vil ha når man endelig har fått rota seg til å kjøpt noe annet .... Nå er det frokost, god morgen norge og fyr i peisen.... Jeg har fri, og venter på at det kommer noen som skal sette inn den nye vedovnen min i dag :D gleder meg! Nå er det 15 blå i skauen hos oss, så det passer veldig bra å få satt den inn nå... Bilde av ny vedovn følger.... Ha en kald og fin fredag!! :-)

1 kommentar:

  1. Den fra Jernia har begge gutta her. Utrolig bra! Om L ikke har drukket all kakaoen på revetur, er den rykende varm på ettermiddagen. Bra kjøp!

    SvarSlett

mine layouter..