lørdag 28. januar 2012

atter en gang .. ship `o`hoooi!!

Da er to helger unnagjort på jobben og en laaaang uke .. endelig helg! Ungene er hos pappa`n sin, og mor er alene. Derfor bestilte jeg tur til meg og Ann-Katrin, så vi får oss en jentetur på båten alene! Shopping, mat ... slippe re opp senga... skikkelig husmorferie altså! Dessuten er det en fin måte å feire bursdagen min på... ;)
Blir deilig med en tur på bølgene igjen.. slippe ta oppvasken og ;)

Jeg koser meg forresten glugg med den nye vedovnen hjemme...! Utrolig så deilig den varmer. Får legge ut et bilde senere... Nå er mer ved bestilt også. Heldigvis kom ikke den sprengkulda som de spådde... utrolig så mye de spår feil! Syns det er rart de kan sitte her og spå åssen sommern blir i juli, når de ikke klarer spå helgeværet riktig engang. Men, nok værprat - nå skal de siste tingene pakkes og husmorhelg nytes!! Like, like, like, altså!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..