tirsdag 17. januar 2012

.. jakten på den riktige vekten...

Jeg har fått meg ny vekt. Er jo ei stund sida det, men ikke før NÅ har jeg starta jakta mot en vekt jeg vil veie for å føle meg bedre.. tror jeg har psyka meg opp gaaaanske så lenge. Nå bare slang jeg meg inn i det! Jeg har jo aldri gått skikkelig inn for det.. klart bare å legge om litt et par uker... (ja, en eller to da...) Men, nå har jeg meldt meg inn i vektklubben, og nå skal alt dokumenteres! Litt lettere å komme i gang. Nå har jeg annonsert at jeg driver med litt omlegging, så nå MÅ jeg jo bare prøve holde meg i gang ... Sparka meg litt bak. Og så har jeg trodd i går og i dag at jeg lå virkelig godt ann. Spist bittelittegrann mindre enn anbefalt, men JAGGU ... Neida.. der sto det; for mye!! Ja,ja... 30 og 60 kcal er jo ikke sååå mye... (skjønner jeg har blitt helt hjernevaska, men det går vel en stund før jeg skjønner alt detta..) Fint å lære litt. Sånn som at man faktisk må ha normal sex i 8 timer for å brenne vekk en melkesjokoladeplate på 100 gr ..... Kanskje like greit å droppe sjokoladen! I mårra tar jeg og Ann-Katrin oss en trimmerunde etter jobb. Lettere når man har barnefri på en måte.. også får vi trimma skravlemuskla også! haha! Ha en fin natt!! ;) Med eller uten sex..... eller sjokolade...... ;-p

1 kommentar:

  1. Jeg er så stolt av deg,....saken er at nå er alt det gode spist for siste gang og du vil så vidt overleve resten av livet...hihi nei men det skal ikke vare bare bittelitt, men resten av livet...altså kun en sjokkobolle og ikke fem..nei det var meg det...å det jeg mener er at du skal legge om lifsstilen og ikke se kun på kallorier pus, men faktisk se litt på sukker i maten også..det tar ikke lang tid å hate toro og lage ting fra bunn..slik mormor gjorde.Det med trim piker er knall bra...og hjelper merkelig på humøret også...sier hun som nekta å gå tur, men jeg tok noen glass vin med naboen..så overarma har jeg trent da.
    løv ju

    SvarSlett

mine layouter..