tirsdag 9. august 2011

Hverdagsglimt, sofavask og nytt skap!

I dag har dagen vår vært slik.... Herlig! Vi dro på stranda og kosa oss masse! Sand, vann, bøtter, spader, mat og drikke .... helt nydelig vær! Gutta hadde det supert (meg og da) og det ble en flott dag! Jeg føler jeg må ha med meg litt sånn strandliv i ferien, for da får jeg litt skikkelig sommerferiefølelse :)
Vi må nyte det nå, for snart er vi tilbake i gamle vaner igjen... som å få ungene tidligere i seng, sjempel... I kveld måtte minsten spille barnecd`n TO ganger før han sovna... (pleier nemlig holde med EN runde av bla.a lille måltrost, helene harefrøken og trollmors vise....) Jeg skulle ha rydda i skuffene til gutta og omgjort på litt klær .... rydda scrappebordet mitt (kjenner jeg blir flau ved tanken...) malt noen møbler...... og gudhjelpemeg så mye andre ting jeg skulle ha gjort. Rydda i mitt eget klesskap også forsåvidt. Men, jeg er glad jeg lar rot være rot, som i dag, og drar på stranda i stedet og nyter sommerdagene. Ikke vits å kaste bort dem. Så kan man jo lure på hva man driver med når det regner en hel dag...... På fredag gjorde det det, men hva gjorde vi da... *tenke* DA kunne jeg jo gjort annet enn å vaske klær og generelt rydde og leke litt med gutta. Men, man må jo slappe av og! Huff... Men, det er nå på slutten av ferien jeg kjenner jeg får lyst å gjøre litt sånne ting som jeg har hatt planer om leeenge... Nå ser stua ut som en slagmark, siden jeg vasker trekkene på Ektorpen... (mini skulle ha på tjuuuse i går, og det resulterte i en sofavask...sukke...) og den fjærer fælt altså! Ser nå at jeg må invistere i et nytt sett trekk, gett! I kveld kom det et nytt skap på døra til meg. Ja, det sto faktisk rett på utsida av døra mi sånn plutselig! Takk søte Mette! :) Lurer veeeldig på å male det hvitt å ha det på badet. Skal i såfall slenge ut bilde når det er gjort :-) (prøve sånn i løpet av året..... kremt...)
God sommertid!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..