søndag 12. desember 2010

Knask til store og små ...

I dag er det nok et nydelig vintervær, men akk alt for kaldt!! Da må det til med inneaktiviteter.. I dag har småpippen fått litt mat. Hadde delfiafett og fuglefrø oppi en kjele og smeltet det... (og en pose gløggmix som hadde gått ut på dato...) og fylte det oppi rømmebeger og melkekartong.
Nå henger de ute og klare for å ta i mot de små ... Jeg har lagd lyslykt også, men når den er klar skal jeg ta bilde av den. Kein problem for den å fryse nå i allefall ......!
Jeg lagde et brett med brente mandler. Superenkelt og supergodt! Blir fort borte, så her må det lages mer! :) fine gaver også.... :)
Jeg tok meg en tur til to postkasser med julekort og tok et par bilder ute i sta. Fint og kaldt!
I morgen er det lysfest i barnehagen klokka fire.. Gleder meg :) det blir så koselig! Jeg skal på jobb klokka sju, så jeg må tidlig i seng og tidlig opp. Ha en fin uke og fin luciafeiring!
Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..