onsdag 15. desember 2010

dagene som har gått...

På mandagen var det koselig lysfest i barnehagen. Storebror ble syk natt til mandag, så han har hatt sin første dag i bhg i dag. Ingen jul uten omgangssyke! Pleier jo være rundt denne tida... og i går kom det til meg også. Man føler seg så elendig! Godt vi hadde det litt sånn etterhverandre da ... Snakk om kjapp slankekur da! Matlysten min er ennå fraværende....
Jeg slang i sammen noen megagiga lussekatter på mandagsmorgen også. Snakk om heving til dobbelt størrelse! Lillemann lå bare på sofaen og klarte få i seg en lussekatt hele den dagen...
Men, nå håper vi all sykdom er ute av huset før jul ...! Nå er det jo ikke lenge igjen, så nå må jeg få sendt de siste kort og sendt pakkepost over fjellet... Ha en sykdomsfri uke! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..