onsdag 12. mai 2010

hektiske dager...

Denne maiuka her er det alltid hektisk... far i huset hadde bursdag i går, og storebror har bursdag dagen før selveste 17 mai! Så det blir jo bursdagfeiring, baking og annet innimellom slaga. Eller jobbing får jeg heller si. Jeg jobber i mårra også. Heldigvis fri fredag. Vært to lange uker nå! I går ble det to glass vin til maten også, så i dag har jeg vært litt sliten... ;) også midt i uka da gitt!
På jobben er det nok å gjøre om dagen... i går var det nok en ny "utedag" og masse å gjøre. Jeg kjørte til og med stor lastebil..... *bittelitt stolt* Godt sola skinner på sånne dager! Deilig å være ute! :) I morgen er nok en arbeidsdag, så jeg får vel finne senga... Fredag blir det planlegging, pynting, baking og fiksing til 4 års bursdagsfeiring! Vi skal ha sjørøverbursdag i barnehagen på lørdag... supert å slippe ha det hjemme ;) Så er det fest her på søndag med familien ... Ha en fin himmelsprett og 17 mai helg!! :-D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..