tirsdag 18. mai 2010

For en solskinnsdag!

I dag tok jeg meg en fridag! Hadde en avspaseringsdag, og den kledde jeg å ta i dag. Siste rest av bursdagsfest var i barnehagen i dag. I dag fikk storebror krone også! Viste den stolt fram da jeg henta ham.. Ellers har jeg fått vaska 5 maskinvasker i dag omtrent og alt har rukket å tørke ute! Deilig!! Noen slo på gradestokken på full guffe i dag! Mine "kjempebrune" ben ble blottet og fikk et gløtt sol (...) Deilig å kjenne at det blir så varmt at man nesten ikke orker sitte rett i sola. Er jo ikke bortskjemt med det... Til og med pusekatten orka ikke jage på småpippen som svimsa rett foran terassen... Gutta måtte lokkes inn i dag også. Litt hyl og skrik da vi måtte inn og spise middag, men vi gikk ut igjen etterpå. Digger å kunne ha døra stående oppe hele dagen ... Gutta kosa seg ute og fant litt vann i trillebåra som sto ute. Storebror plukker ofte blomster og gir til mamma`n sin. I dag kom han med en tulipan han fant i beddet... så søt atte :) Han sier til meg så pent at : "mamma, du er ikke pen, du er fin!" ... (men, ofte er jeg pen også visstnok...) *smelt*
Så kom kveldens høydepunkt da pappa kom på teve!! Jaggu fin reportasje om gitarguruen vår, som satt og ikke helt visst om han skulle gjemme seg vekk eller hva .... De 3 minuttene det ble, tok over 2,5 timer å filme! Gøy å se resultatet! Ble så bra atte! Så nå ramler vel kjendisene over hekken her framover ..... Ha en fin uke! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..