onsdag 17. februar 2010

Klar for kosedager!

I helga jobba jeg,så nå har jeg tatt helga. Kjempedeilig. Syns det er godt å ha fri i ukedagene! I mårra skal gutta kles ut for det er karnevall i barnehagen, og jeg skal på lunsj med ei venninne og lille babyen hennes først, og på fotpleie hos ei anna venninne etterpå :) gleder meg max til begge deler! Tærne mine lengter etter litt pleie, så de får nok ikke sove i natt ..... ;-) Superstas med gavekort! Elsker gavekort på fotpleie og aromaterapi... Er det noe man ikke gjør mest og har mest tid til i denne stressende hverdagen, så er det å gå på kafè og henge rundt på hudpleiesteder....(på fredag blir det en kaffe latte med ei anna venninne...) I morgen er føttene mine like silkemyke som disse her... de er tatt da Kristoffer var 5 uker ... herlig! Nå har vi heia på de norske i skiløypa .. hurra for Norge og Bjørgen! :-D

1 kommentar:

  1. Høres jo ut som du har to fantastiske dager igjen denne uka. Så deilig og hyggelig:)

    Men man kan ikke slutte å spise sjokolade da!!! ;) Er kjempeviktig å få i seg litt sånne ting, vi er jo jenter, vi må ha det i kroppen vår!
    Ok, kan gå med på litt begrensning, men ikke slutte;)

    SvarSlett

mine layouter..