tirsdag 2. februar 2010

Dagen med stor D ....


Noen dager går virkelig ikke veien for oss... Jeg er ikke i toppform selv om dagen, i tillegg til at gutta er sjuke. Minsten ble litt mer syk i dag etter soving, og storebror hoster ennå og er fremdeles hes med bronkitt. Øynene mine har vært litt ugreie i det siste, så jeg skulle på linsesjekk i dag (redd jeg hadde fått noe øyekatarr som minsten har hatt..) Jeg tok med meg Aleksander siden vi skulle rett i bil og rett hjem, siden pappa`n var nødt å få jobba litt. Bilen syntes den hadde gått langt nok da den kom til Fetsund. Så der sto vi da og lagde kø. Halv tank og greier, så jeg trodde det holdt. Mulig kondens. Fikk nå aldri liv i den mer enn en gang og 20 meter før den døde igjen. Kaldt har det jo vært i dag og, så behagelig med motorstopp ; NEI... Må takke den søte jenta i rød bil som var den eneste som stoppa og spurte om jeg trengte hjelp :) Til alle andre som tuta og så rart på meg da de dro forbi - tror dere jeg sto der på gøy?!?!? Kunne falle dere inn en hjernecelle om at bilen ikke ville gå?? Takk til de to kjekke politikarene som stoppet og hjalp oss sånn at vi sto litt mindre i veien! De stoppet trafikken og dytta oss bakover så langt vi kom. Tilfeldigvis kom en Vikingbil forbi og slepte oss opp og satte oss av ved Shell stasjonen. Utrolig snilt!!! Han måtte videre på oppdrag og hadde nok å gjøre, men det finnes helter rundt omkring! Sånn som den supersnille naboen min ... Monica - ikke bare har du fint navn, men du er sååååå snill og grei også!! Ellers har jeg "hengt" på Shell å venta i kveld på Viking, som ikke skulle samme vei jeg skulle... men, motsatt...!! WHY vente der i 3 timer....!?? Så nå er vi uten bil og sjuke hele gjengen. Jeg fikk nå tatt buss hjem, men kollektivt er nå ikke billig.. 15 minutter og 60 kroner... Gleder meg til å hente bilen og regninga derfra. Sikkert ikke billig det heller... Hilsen en superlei og sliten meg

1 kommentar:

  1. Huff da!
    Dette hørtes ikke ut som en morsom opplevelse.
    Kjenner jeg blir stressa bare av tanken på å stoppe opp sånn i trafikken, og jeg har jo ikke lappen engang...
    Godt dere kom dere hjem til slutt.
    God bedring til alle syke :)
    Håper morgendagen blir bedre :D

    SvarSlett

mine layouter..