søndag 30. august 2009

Tertitten-tur på en deilig søndag...
















Da jeg var liten, tok min mamma og pappa med oss på Tertitten-tur. Det er innmari lenge sida, men jeg husker da noe svakt.. Vi tok turen til Sørumsand i dag og tok en siste tur før sesongavslutning. Gutta syns det var litt skummelt og veldig spennende med en gang.. (minsten var vel egentlig bare trøtt i det vi kom, men hadde store øyne gjennom hele turen...) Det rista og tuta, og røyken blåste forbi. Gøy å reise sånn gammeldags og tenke på hvordan de hadde det før.. Vogna vi satt på var levert i 1896 ... En kjempefin dag, med sol fra blå himmel. Litt småkjølig i lufta, men det ble varmt nok på vogna tilbake.... :-) På hjemturen kjøpte vi is og tok oss en liten ekstra kjøretur (for at gutta skulle få sove litt mer enn 10 min i bilen...) Storebror sovna med halvspist is i hånda og munnen full.... Ikke en gang is kan få ham til å holde seg våken om han er trøtt nok!! :-) Vi har hatt en kjempekoselig søndag... håper DIN søndag har vært like fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..