søndag 23. august 2009

Friends Will Be Friends ......


Denne helga har bare vært fylt med sang, latter, gøy, galskap og litt tårer... :-) Hatt en strååålende helg med mine herlige venninner!! Vi har kosa oss masse.. Sist vi var samla alle 4 var faktisk sist i 2002!! Vi bor så spredt så det er ikke barebare å sette av tid til å møtes.. men, denne helga var booka for lenge sida! Returnfans som vi er, skulle vi få med oss siste konsert sammen. De avslutter turneen nå, og det spørs vel om vi ser dem sammen igjen.. (selv om vi faktisk har vært på avskjedskonsert før, men....) Passer til navnet sitt!! De gav bare ALT på scena og det gjorde vel vi og... sånn stemme-messig vaffal! Kaldt da vi kom, men ble fort varme :) Det var en fantastisk stemning, og utrolig artig! Vi har holdt sammen i mange år, og har fremdeles masse kontakt. Det er Return sin ære at vi har blitt kjent.. Tenk at du Åsemor, tok turen til Oslo på 16 års dagen min og overrasket meg da!! Vi har hatt så utrolig mye gøy, og det er så herlig å ha sånne venner som dere!! Vi ler og gråter sammen, og det er bare så deilig. Herlig å ha venner man kan være seg selv med, som hjelper hverandre, og støtter hverandre og bare har sååå dårlig humor sammen med ;-)

Nå er jeg bittelitt sigen kjenner jeg... så det er best jeg finner senga... Glad i dere, jenter! Takk for en super helg! Håper ikke det er lenge til vi sees igjen... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..