onsdag 23. mars 2011

Våte, fine, smeltende dager!

Det er utroooolig så mye snø som smelter på en dag!!! På søndag fikk vi ikke opp døra til terassen, men på mandag gikk den opp, og masse snø var borte! Trodde ikke vi skulle få sitte ute der til påske, men det ser lyst ut nå ;) jaggu kom det ikke et juletre til syne også... ja,ja.. det var DER vi (les;gubben) la treet da vi kasta ut det... det kom jo så mye snø rett etterpå, så det ble lissom bare liggende. Ungene storkoser seg om dagen nå. Bader i digre vanndammer tror jeg... alt er i allefall ganske vått! Det er så herlig å kunne henge ut klær på tørk ute på trappa, som også er snøfri .. Gutta er veldig opptatt av våren og at snøen smelter. "Det er vår nå", sa jeg til storebror i dag, men han insisterte på at det var vinter... Da vi kjørte hjem i sta spurte lillebror "mamma, hal huset vårt smelta nå?" .... åh,så søtt! :) "Ikke huset, men snøen på taket er borte!" Og det er litt deilig, for da renner det ikke like mye vann derfra lengre... Jeg digger våren! hurra! I morgen skal mormor sitte barnevakt så vi kan gå på foreldremøte. Gutta gleder seg masse til at mommo skal hente i barnehagen og spise middag hos oss... Nå roper senga på meg!! Opp tidlig igjen i mårra... Later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..