torsdag 3. mars 2011

Musa ingen vil bruke ...

Litt snodig overskrift kanskje, men fakta! Jeg har for lenge siden hengt opp en mus og en ku fra Kremmerhuset, som knagg til ytterjakkene til prinsene. Det er jo bare en søt knagg! Men, at de skulle lage så mye bråk og grining, hadde jeg ikke tenkt ... det er jo selvfølgelig ingen av gutta som vil ha jakka si på museknaggen! Kua er kulest må vite! Minsten gråter såre, sinte tårer om storebror rekker henge opp på kua først - og omvendt. Så nå har mor kjøpt to små bokstaver og skrudd av selve knaggen og festet på dem. En A og en K. Da vet de hvem som er hvem sin i allefall og diskusjonen er død. Bokstaver er stas!
Litt hull og litt merker bak på veggen, men ... det gjør ingenting bare gutta klarer henge fra seg uten så mye styr ...
skal pusse opp senere, og da tror jeg en stor bokstav til alle hadde vært litt kult... Nå sitter jeg og har supersoftbløte føtter. Nettopp kommet fra en time fotpleie...... fantastisk! I morgen tidlig skal storebror til tannlegen :) så er det avslutning med premieuttdeling, pølser, boller og fest i barnehagen i morgen, fordi det har vært "vm" der med ski og konkurranser denne uka. De har kosa seg masse og størsten har virkelig fått dilla på å gå på ski! Ha en flott kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..