søndag 20. mars 2011

kort og bursdag

I dag er farfar (til ungene da...) 60 år ... Gratulerer!! Jeg har satt sammen et lite bursdagskort nå. Jeg lager aldri kort, så jeg føler ikke det er min sterkeste side -men, det ble da et kort! Litt musikk-inspirert, siden han er i den sjangeren...
Her fra i går kveld da vi var i Oslo og hørte Texas Twisters spille :) En hyggelig kveld!
Ungene har vært (og er ennå) hos mormor og morfar og har kost seg masse. Her et bilde jeg fikk tilsendt av min far på mail, som jeg syntes var såååå søtt :) Vi skal snart få på oss fillene, hente prinsene og så dra på familefest på restaurant i Oslo! En fin avslutning på en fin helg!

1 kommentar:

  1. mye feiring på dere idag, fint bilde å scrappe det der Monika...ikke lenge til treff nå :D :D :D

    SvarSlett

mine layouter..