lørdag 23. oktober 2010

Solskinnshelg :)

Denne helga bor vi hos mormor og morfar, og har det riktig så fint! Jeg har barnevakt, jobber og kommer hjem til mat og ryddig hjem (.. som jeg nesten ikke trenger rydde i engang...) I dag har prinsene vært ute og lekt, besøkt mommo sin barnehage, og bakt skoleboller! *nam* Senere blir det servert mamma sin alltid så gode mat....(altså MIN mamma) og vi skal benke oss med Skal Vi Danse... hmm... lurer fælt på om vi skal bo her sånn fast i helgene ;op Ellers kom den første snøen så vidt i går morges. Prinsene var henrykt og lillemann syntes det var rart å lage fotspor i snøen ... Heldigvis kom det ikke noe mer, og sola har vært framme på dagen :) Nå tegner gutta her, og jeg fikk låne data`n til far til et lite innlegg ... får vel bare avslutte og ønske alle en supergod helg! Later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..