søndag 17. oktober 2010

shopping, helgens "rose" og komplimenter...

I går var jeg og småprinsene på shopping! Det ble kjøpt inn lys (masse te-lys for mørke kvelder!!) spøkelsesnattlampe til gutta, pollenfilter til bilen, pysjer, strømpebukser, ullsokker og litt annet smått. Vi måtte ha oss en matbit også, så den tok vi på jordbærpikene :)
Gutta fikk hvert sitt forkle, så nå er de klare til det meste! I går da jeg skulle lage middag til dem, tok de på seg ... -de skulle hjelpe til å lage mat! Så søte atte :)
Jeg syns det er veldig koselig med blomster på fredagene. Friske roser for eksempel er en vinner. Men, noen ganger glimter min kjære til og kjøper en yoccapalme i steden....! Ja, ja ... frisk den og ;)
I går fikk jeg endelig klipt sveisen!! Har slitt med bad hair day nå i måndesvis... Lyst på striper også, men det får vi ta senere... Da jeg kom hjem haglet komplimentene. Far: "...jaaa.... hva syns du selv?? .... det var freeesht..."....*stille pause og glaning* ..... så gikk jeg inn og sa hei til gutta. De lo på en sånn nervøs måte, og Aleksander sa : "hehehehehe... ".. "var jeg fin på håret da?" måtte jeg spørre... "du er raaaar", var svaret. Lillebror bare lo ....
Jeg er iallefall fornøyd selv!! Her må det trenes på å si hyggelige ting til hverandre, ja ......... -menn altså! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..