fredag 15. oktober 2010

Helgestart og barndomsminner!

Da er arbeidsdagen endelig over. Uka over, og helga i gang! Endelig! Syns ikke det er skrekkelig lenge sida forrige helg, men... I sta kom forldrene mine innom. De hadde rydda i kjellern, og der kom det minner fram! Den lille kofferten min (som jeg sånn ca visste hva inneholdt...ennå jeg ikke har sett den på 25 år...) og den gamle dukkevogna mi! (får slenge ut bilde av den senere...)
Her lå en oppstaset Barbie med hennes kjære Ken. Og barnet deres :) ja, og mye annet stas som jeg hadde da jeg var liten. Utrolig gøy å se igjen etter så mange år! Sånne bittesmå selvstrikka gensere og slikt... naawww.....
Her er familien samlet... Tenke seg til :) dette har jeg lekt mye med!
Gutta syntes det var veldig stas de også. Litt spennende leker og gøy å kle av og på :) Barbie er jo ikke noe prinsene har mange av....
Nå skal jeg slenge inn en kubbe til i ovnen og sette meg i sofaen. Slappe av etter en hektisk dag! I mårra må vi på jakt ... må ha telys og litt smått. Koselig å tenne lys om kvelden. Varmer gjør det og! Og nå er det tomt i huset..IIIKKK.... nesten krise ;) Ikea lokker.... Ha en superduper kveld og helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..