søndag 3. januar 2010

.. og jula varer helt til påske...


-NEI, DET ER IKKE SANT, NEI DET ER IKKE SANT... :) for her flyr den ut samme dag som vi knuser pepperkakehus og spiser gammel godteri,harde seigmenn, nonstop og med med ørlite bomull på i kantene ...! Jeg har prøvesmakt litt selv, for jeg er ørlite godissjuk akkurat nå, og har ikke kjøpt noe sjokolade hele helga.. Fikk besøk av lille fetter i dag, og det har blitt en tradisjon å knuse pepperkakehus når de kommer sånn på slutten av jula.. I dag åkte treet og all julepynt ut. Det er veldig deilig å få det ut, syns jeg, men det blir litt tomt her og der. Får handle inn litt blomster og annet og pynte opp med senere. Koselig med jul, men også deilig når man pakker den vekk. Syns denne jula gikk veldig fort, jeg da. Hadde planer om å være ute i dag, men med 17 blå, så droppa vi det. Dessuten fikk vi jo besøk... Gutta har snudd rommene sine på hodet (som egentlig bare tar dem 2 minutter...) så i sta før vi gikk på badet, tok jeg et raid! Kasta lapper, ark, småting og rydda vekk lekene der de skal være.. støvsugde og rista tepper. Håper det kan være litt sånn at man kommer inn der i mårra, og at de holder det litt greit.... men, vi får sjå. Jeg skal jobbe i mårra mens papsen er hjemme med småbøllene. Planleggingsdag. Så fra tirsdag er hverdagen i gang igjen! Tenker gutta gleder seg til å komme i barnehagen igjen. Aleksander nevner i allefall kompisene sine nå og da og lurer støtt på om bhg er åpen... Kristoffer babler masse han også, men ikke like lett å skjønne hva han babler om... Nå skal jeg kaste meg ned i kjellern og sortere og vaske klær. Utrolig som det hoper seg opp om man ikke vasker en dag... Ha en fin uke!! :-) tuddeluuuu ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..