mandag 18. januar 2010

Hjemmedag etter jobbehelg!

noen har sikkert fått med seg kirka som er bygd i is og snø her i bygda.... (tror det var innslag på Norge Rundt..) På fredag da vi kom fra barnehagen, kjørte vi forbi og tok en titt. Litt langt unna, men jaggu så fin! Utrolig at man kan bygge noe så fint av is og snø :) det er visstnok ståplass inni der også, så den er jo litt stor kan man si... vinterflott da gitt!
Før helga kjøpte jeg noen nye planter til kjøkkenvinduet... har aldri hatt disse før, men det sto de tålte sånn fra 5 til 15 grader eller noe sånt, så da håper jeg at jeg klarer å holde liv i dem.. Fikk kjøpt en sånn plastkvast også.. altså, en type stråplante til å ha her inne som vedovnen står, for her overlever ingen plater nå på vintern... jeg får de ikke til i allefall... her blir det varmt når vi fyrer!

Pus nyter også mandagen, og ser på pip`en fra stuevinduet... Vi har vært borte i helga, siden jeg har jobba. Gutta har vært hos mormor, og kost seg masse!! De har lekt ute og bakt boller og bare hatt det fint! Pus var glad vi kom hjem i går, og fikk fyrt litt her så det ble lunk i huset igjen. Snart skal jeg hente min kjære, som for 2 minutter siden faktisk ringte fra London. Flyet er forsinka 40 min.. vi reiser opp etter barnehagen og henter ham :) hurra! Ha en strålande mandag... Hilsen husmora som rydder og vasker og håper det er ryddig i vaffal et par timer til... (før "mannfolka" kommer inn i huset igjen...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..